A honlapokon megjelenő szövegeknek tartalmazniuk kell a fontos kulcsszavakat, nem mindegy, hogy azok hol helyezkednek el és hogy a szöveg mekkora.
Sokan abban a hitben készítenek honlapokat, hogy arra elég a prospektusukba már megírt szöveg, vagy a beszállítójuk honlapjáról átemelt leírások. Aztán, amikor a honlapra hetek óta nem érkezik látogató, ha meg érkezik, de egyik sem keresés folytán, akkor gondolkodnak el.
A keresőszolgáltatások folyamatosan pásztázzák az elérhető honlapokat. Felmérik azok tartalmát, technikai kivitelezését és indexálják azokat – vagy kizárják a keresési találatok közül. Ha valaki beír egy kifejezést a Google keresőjébe, akkor a kereső olyan találatokat jelenít meg az első helyeken, amelyekről azt gondolja, hogy az azokon található tartalom a legrelevánsabb számomra. Ha barna cipőt szeretnék vásárolni Szombathelyen, akkor a kereső számos szempontot mérlegelve azokat az oldalakat jeleníteni meg jó helyen, amelyekről azt gondolja, hogy ott biztosan megtalálom azt a barna cipőt, amit keresek.
A dolog azonban nem ilyen egyszerű. Nem elég kiírnom egy oldalra, hogy barna cipő Szombathelyen, hanem a honlap teljes tartalmának azt kell sugallnia, hogy ott találok rá a legjobb barna cipőre Szombathelyen.
A honlapon megjelenő szövegek biztosítják túlnyomórészt – vagy nem –, azt, hogy a honlapot milyen helyen jelenítik meg a keresők. Én tudom, hogy mit kell írni, hogyan kell írni ahhoz, hogy egy honlap jó helyen jelenjen meg a találati listán.
Érdekli a téma? Hívjon most! (+3620) 824-6731