SEO

Babaház Virágstúdió reszponzív webshop
Babaház Virágstúdió webshop
Babaház Virágstúdió reszponzív webshop honlapja. Minden megjelenítő eszközön (PC, notebook, tablet és telefon) megfelelően jelenik meg az arculat. Látványos effektekkel
Read more.
Dominikai utazási információk három nyelvű honlapon
Dominikai utazási információk három nyelvű honlapon
A Dominikai Köztársaságban dolgozó szlovák-magyar pár honlapja. A megcélzott közönség közép-európai, így az angol mellett szlovák és magyar nyelven is
Read more.
Bakonyi Faápolók reszponzív honlap
Bakonyi Faápolók honlapja
Elsősorban Veszprém megyében működő, faápolással, favágással és egyéb fákkal, növényekkel foglalkozó vállalkozás honlapja. Egyoldalas, reszponzív design-nal készült. Az egyoldalas design
Read more.
Nádasdi evangélikus gyülekezeti honlap
Nádasdi evangélikus gyülekezeti honlap
A Nádasdi Evangélikus Egyházközség honlapja úgy készült, mintha a miniatűr hírportál lenne. Olyan megoldásokat is tartalmaz, amelyek más honlapoknál fel
Read more.
Szabó Zoltán Videográfia
Szabó Zoltán Videográfia honlapja
Szombathelyi videóstúdió honlapja. A megrendelő letisztult desing-t és olyan felületet szeretett volna, amelyen tevékenységét könnyen és látványosan jeleníthet meg. A
Read more.
Fehérnemű, lakástextil és rövidáru webshop
Fehérnemű, lakástextil és rövidáru webshop
Egy győri központú, több üzlettel is rendelkező kereskedelmi vállalkozás tevékenységét online kereskedelemmel is kiegészítette. Egyoldalas design, webshop. A vállalkozás online
Read more.
Szombathelyi villanyszerelő honlapja
Szombathelyi villanyszerelő honlapja
Egy szakipari vállalkozás honlapjának elkészítése csak első látásra egyszer. Nem kell ugyan túl sok tartalmat megjeleníteni, de az pontosan, jól
Read more.
Használt kondigépeket forgalmazó honlap
Használt kondigépeket forgalmazó honlap
A sárvári vállalkozás már működő honlapjának ráncfelvarrása és keresőoptimalizálása, továbbá a honlap blogjának írása volt a feladat. Egyoldalas design, reszponzív
Read more.
Hollywood Pizzéria reszponzív honlap
Hollywood Pizzéria honlapja
Szombathely belvárosához közel található a Hollywood Pizzéria, amelynek honlapja a legsikeresebb a városban. A “pizza Szombathely” keresőkifejezésre hosszú ideje első
Read more.
ŐrvidékHáz kulturális hírportál
ŐrvidékHáz kulturális hírportál
A Szülőföld Kulturális Egyesület honlapjának frissítése, hírportállá átalakítása volt a megbízás tárgya. Látványos, könnyen átlátható, rovatonként (is) rendezett felület készült
Read more.
Evangélikus diakóniai szolgálat honlapja
Evangélikus diakóniai szolgálat honlapja
Nádasdi központtal működik a Vas megye déli területeit ellátó Nádasdi Evangélikus Diakóniai Központ. Egyoldalas design-nal, reszponzív honlapot készítettem. A diakóniai
Read more.

A jó bornak is kell cégér. De vajon milyen legyen az? Az internet korának leghatékonyabb marketing eszköze az online marketing. Csak ahhoz jut el a hirdetés, akit érdekel.

Hogy is van ez? A közelmúltig a vállalkozások a hagyományos marketing eszközökkel nem tudták, vagy csak korlátozottan optimalizálni azok körét, akikhez hirdetésük elért. Egy újsághirdetéssel, vagy szórólappal szétküldött üzenetet nem csak az látja, aki feltehetően érdeklődik a termék, vagy szolgáltatás iránt, hanem mindenki, aki a hirdetés hordozóját kézbe vette. Egy ablakokat ajánló hirdetést látott az is, aki nem akart ilyen terméket vásárolni. A hirdető kifizetett egy rakás pénzt, aztán csak reménykedett, hogy ajánlata olyanokhoz is elér, akiknek az releváns.

A korszerű, az internet korában elterjedt marketing eszközökkel egy üzleti ajánlat csak azokhoz jut el, akiket az biztosan érdekel. Csak olyan látja az ablakokról szóló hirdetést, aki valóban szeretne új ablakot vásárolni.

Hasonlítsuk össze a két marketing eszközt! Az egyiknél nagy példányszámban jut el az ajánlat sok emberhez, olyanokhoz is, akiket az nem érdekel, de a hirdetés ára ugyanaz, mintha csak azok látnák, akiknek jelent is valamit. A másiknál csak azokhoz jut el, akiket érdekel és pont annyit fizetünk csak érte, ahányszor az célba ér. Az egyiknél nem tudjuk előre kalkulálni az adott értékű megrendeléshez szükséges hirdetési költséget, a másiknál pontosan tudjuk, hogy mennyit kell fizetni azért, hogy az ajánlatot a megtérüléshez és további haszonhoz szükséges mennyiségben megnézzék.

Aki vállalkozik, pontosan tudja, hogy csak akkor nyugtáz hasznot, ha értékesít. Pontosan tudja, hogy a marketingre mekkora összeg áll rendelkezésre. Az könnyen kitalálható, hogy amikor tudjuk a célt és hozzárendeljük a rendelkezésre álló anyagi eszközöket, akkor maximalizálhatunk hasznot, ha a forrásokat a leghatékonyabban használjuk fel.

Természetesen az online marketing nem csupán a hirdetéseket jelenti, hanem számos olyan eszköz a rendelkezésünkre áll, amivel növelhetjük bevételünket. Az online, célzott hirdetéseken kívül fontos eszköz a keresőmarketing, a partnerprogram, de egy blog indítása és azon a folyamatos publikálás is hasznunkra válhat. Az a fontos, hogy pontosan határozzuk meg azt a célt, amihez el szeretnénk jutni, megfelelően válasszunk hozzá eszközt és az optimális anyagi forrást rendeljük hozzá. Ha okosan tudjuk összeállítani marketing portfóliónkat és rakunk bele elég munkát, még az is elképzelhető, hogy olyan az online marketing kampányunk nem kerül pénzbe.

Érdekli a téma? Hívjon most! (+3620) 824-6731