Legyen helyben az első!
Sokan gondolják tévesen azt, hogy elég elkészíteni egy honlapot, az máris hozza majd a vásárlókat. Keresőoptimalizálás nélkül ez csak vágyálom. Ebben tudok segíteni én. Garantálom, hogy vállalkozása, üzlete honlapja két hónapon belül a Google találati listájának elejére kerül városa vállalkozásainak honlapja között! Ha valaki üzletét egy udvar mélyében nyitja meg,…
A keresőmarketing (SEM) eszközei 2.
Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM). Az előző írásban olvashattunk arról, hogy a megváltozott, internetalapú világban milyen új marketing eszközök vették át a hagyományos hirdetések szerepét. Most nézzünk bele a részletekbe. Ahhoz, hogy megrendelőket, érdeklődőket (akikből aztán megrendelő lehet) találjunk az interneten, olyan honlapot kell készítenünk és/vagy olyan releváns hirdetéseket…
A keresőmarketing (SEM) eszközei 1.
Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM). Mint minden a világban, a technológiai fejlesztések hatására a marketing területei is átalakultak. Az üzleti ajánlatok fő terepe már az internet, az internetes felületek, elsősorban a social (közösségi) média. Új, nagy sikerekkel kecsegtető terep, de egészen más tudást és hozzáállást képviselnek. Aki használja –…
Online marketing
A jó bornak is kell cégér. De vajon milyen legyen az? Az internet korának leghatékonyabb marketing eszköze az online marketing. Csak ahhoz jut el a hirdetés, akit érdekel. Hogy is van ez? A közelmúltig a vállalkozások a hagyományos marketing eszközökkel nem tudták, vagy csak korlátozottan optimalizálni azok körét, akikhez hirdetésük…
Van keresőoptimalizálási terve?
Sokan azt gondolják, hogy csak kitalálnak kulcsszavakat és működik. De nem. Ha nem készít keresőoptimalizálási tervet, esélye sincs. Ráadásul ez az a terv, ami folyamatosan alakul és sohasem teljesül. Azért ez így nagyon kiábrándítónak hangzik, ugye? Pedig csak azt jelzi, hogy amikor belekezdünk honlapunk optimalizálásába, akkor kitűzünk célokat, amelyeket teljesíteni…
Kulcsszó kiválasztása
A keresőoptimalizálás egyik alapja, hogy olyan kulcsszavakat használunk a tartalomban és a honlap fontos területein, amelyekre találatokat szeretnénk kapni a keresőkben. Nem mindegy persze, hogy a kereső hányadik oldalon listázzák ki honlapunk linkjét. Ehhez először ki kell választanunk a megfelelőkulcsszavakat, vagy a kulcsszavakból álló kifejezéseket, majd azokat úgy, olyan sűrűségben…
SEO vagy SEM?
SEO vagy SEM, illetve keresőoptimalizálás, vagy keresőmarketing. A két kifejezés csak látszólag hasonló, de teljesen más a céljuk. A SEO = Search Engine Optimization, azaz keresőoptimalizálás. A SEM = Search Engine Marketing, azaz keresőmarketing, másként online marketing. A SEO abban segít nekünk, hogy honlapunk tartalma organikus kereséssel jó helyezést érjen…