A keresőmarketing (SEM) eszközei 2.
Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM). Az előző írásban olvashattunk arról, hogy a megváltozott, internetalapú világban milyen új marketing eszközök vették át a hagyományos hirdetések szerepét. Most nézzünk bele a részletekbe. Ahhoz, hogy megrendelőket, érdeklődőket (akikből aztán megrendelő lehet) találjunk az interneten, olyan honlapot kell készítenünk és/vagy olyan releváns hirdetéseket…
A keresőmarketing (SEM) eszközei 1.
Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM). Mint minden a világban, a technológiai fejlesztések hatására a marketing területei is átalakultak. Az üzleti ajánlatok fő terepe már az internet, az internetes felületek, elsősorban a social (közösségi) média. Új, nagy sikerekkel kecsegtető terep, de egészen más tudást és hozzáállást képviselnek. Aki használja –…
Online marketing
A jó bornak is kell cégér. De vajon milyen legyen az? Az internet korának leghatékonyabb marketing eszköze az online marketing. Csak ahhoz jut el a hirdetés, akit érdekel. Hogy is van ez? A közelmúltig a vállalkozások a hagyományos marketing eszközökkel nem tudták, vagy csak korlátozottan optimalizálni azok körét, akikhez hirdetésük…
SEO vagy SEM?
SEO vagy SEM, illetve keresőoptimalizálás, vagy keresőmarketing. A két kifejezés csak látszólag hasonló, de teljesen más a céljuk. A SEO = Search Engine Optimization, azaz keresőoptimalizálás. A SEM = Search Engine Marketing, azaz keresőmarketing, másként online marketing. A SEO abban segít nekünk, hogy honlapunk tartalma organikus kereséssel jó helyezést érjen…