A keresőmarketing (SEM) eszközei 2.
Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM). Az előző írásban olvashattunk arról, hogy a megváltozott, internetalapú világban milyen új marketing eszközök vették át a hagyományos hirdetések szerepét. Most nézzünk bele a részletekbe. Ahhoz, hogy megrendelőket, érdeklődőket (akikből aztán megrendelő lehet) találjunk az interneten, olyan honlapot kell készítenünk és/vagy olyan releváns hirdetéseket…
A keresőmarketing (SEM) eszközei 1.
Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM). Mint minden a világban, a technológiai fejlesztések hatására a marketing területei is átalakultak. Az üzleti ajánlatok fő terepe már az internet, az internetes felületek, elsősorban a social (közösségi) média. Új, nagy sikerekkel kecsegtető terep, de egészen más tudást és hozzáállást képviselnek. Aki használja –…
Miért fontos a keresőoptimalizálás?
Sokakban felmerül a kérdés, hogy miért mondják az okosok, hogy keresőoptimalizálás nélkül nincs esélye egy honlapnak a keresőkben. Ez a cikk erre próbál választ találni. Az internet hajnalán egy honlapot úgy talált meg bárki, hogy a böngésző cím mezőjébe begépelte a domain (www.valami.hu), majd elolvasta az ott található tartalmakat. A…